2012. február 26., vasárnap

A hét összegzése

Sziasztok!
Sajnos a héten nagyon nagyon kevés időm volt cikket írni , belekezdtem , elmentettem , de sajnos még nem fejeztem be . Jövőhéten reményeim szerint több cikk is megfog jelenni , egyik a Képfeltöltéses Pénzkeresés sokkal részletesebb leírása lesz , mivel statisztikából láthatóan sokan a regisztrációig jutnak utánna nem értik sajnos annyira a dolgot , ezért nagyon részletesen képekkel fogom bemutatni , hogy tényleg lehet ezzel nap 1+$ keresni. Erre nem csak én vagyok a bizonyíték , van akinek sikerült rájönnie a nyitjára és megvolt az első 1$ os kikérése , ennek nagyon örülök , végre valaki keresett pénzt a jóvoltamból :) Sajnos csak 1 ember , de remélhetőleg ez változni fog. Érkeztek pozítiv vélemények az oldallal kapcsolatban , és egyre többen látják hogy ez tényleg az az oldal ahol lehet próbálkozni mert tényleg működik , és nem csak egy ideömlesztett maszlag egy PTC-s oldal linkjével ahonnan soha nemfogsz tudni pénzt keresni. Jövőhét közepe fele több cikk is megfog jelenni reményeim szerint , az egyik a már említett Képfeltöltéses Pénzkeresés , szeretnék egy cikket egy érdekes témáról , arról hogy a válság előtt mennyire működött ez az egész internetes pénzkereső dolog , nagyobb oldalakon fogok ezeknek utánna járni. Heti összegzésbe sajnos az időhiány miatt én se kerestem annyi pénzt mint amennyit szerettem volna , múlt hétvégén kértem ki  a paypalomról bankszámlára 1200 Forintot , ezen a héten  Képfeltöltésből jött 2,5$ ( egyáltalán nemtudtam vele sajnos foglalkozni :( ) de viszont nagyobb örömömre , beinditottam az oldalon az AdSensét , ebből átlagosan napi 0,4-0,5 $ jött ami számomra nagy meglepetés lett , így kisebb oldalként, ezért a közeljövőben egy nagyon hosszú blog építős cikket is szeretnék megjeleníteni mivel egy következő blogon is dolgozok amin már nem ilyen tartalom lesz. ( a 0,3-0,4 $ átlagosan napi 80-90 látogatóból jött ). CaptchaWorkben sajnos nemtudok elszámolni , mivel vannak benne meghívottaim (nagyban nött ezen a héten a számuk ) és sajnos még egyik sem jutott el a kifizetésig , de már van aki közel jár hozzá ( aki elsőnek eljut a 3$ , lehet hogy kapni fog egy bizonyos díjat , a kitartó munkjáért és mert megmutatja hogy igenis ő tud dolgozni az interneten :) )  Szóval körübelül olyan 7-8 $ jött össze ezen a héten kb 0 óra munkával ( 1500-1700 forint kb )
Még utószónak annyit írnék mivel szerintem többekben felmerült a kérdés hogy miért is csinálom én ezt az oldalt , pénzért , persze benne van ez is , de van egy fontosabb dolog , mivel én is egy olyan családban élek ahol van deviza hitel , és hétről hétre él a család , ezért nagyon fontos ez az egész ( azt látni kell hogy nem dolgozó tag vagy a családban , még tanuló ) és mivel nem szeretek ilyenkor szülőktől pénz kérni , ezért is fontos ez , sok dolgot magamnak is megtudok venni ami fontos , és szerintem másnak is igazán jól jön ez az egész segítség , a mai helyzetben fontos minden pénz.
A cikk kicsit kesze-kusza kicsit értelmetlen lett 1-2 helyen , hangulat váltásokkal , de ilyenkor este ezt már nézzétek el nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése